X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Pino'nun hedefi 20 şubeye ulaşmak Kozmetik cenneti
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Pino'nun hedefi 20 şubeye ulaşmak Kozmetik cenneti

  • Giriş Tarihi: 14.2.2013

Kozmetik sektöründe 37 yılda marka haline gelen Pino, 15 şubede hizmet veriyor. Firma, binlerce ürünü müşterileriyle buluşturuyor

Kadınlar için vazgeçilmez olan kozmetik sektöründe faaliyet gösteren Pino, 37 yılda marka haline gelmeyi başardı. Ankara'nın işlek bölgelerinde kurulan 15 şubesiyle hizmet veren Pino Kozmetik, kadın, erkek ve çocuklara yönelik 40 bin çeşit ürünü müşterilerine sunuyor. 150 çalışanıyla Başkentliler'in kozmetik ihtiyaçlarını en iyi biçimde karşılamayı hedefleyen Pino, uygun koşulların oluşması durumunda şube sayısını 20'ye ulaştırmayı planlıyor.

1976'DA KURULDU

Kozmetik sektörüne 1976 yılında Zafer Çarşısı'nda Karaca Parfümeri adıyla başlayan firma, 1991 yılında isim değişikliği yaparak, "Pino Kozmetik" adını aldı. Bol çeşit ve zengin markaları müşterilerine sunan firmanın Kızılay'da 3, Eryaman, Dikmen ve Bahçelievler'de 2'şer, Cebeci, Keçiören, Etlik, Tunalı Hilmi Caddesi ve Demetevler'de ise 1'er şubesi bulunuyor. Demetevler'de ayrıca bir de merkez şube yer alıyor. Deneyimli ve uzman kadrosuyla müşterilerine en iyiyi sunmayı hedefleyen Pino, "Ankara'da bir kozmetik cenneti" sloganıyla çalışıyor.

EN UYGUN FİYATLAR

Pino Kozmetik'in şubelerinde şu anda 40 bine yakın ürün satılıyor. Şubelerde kadın, erkek ve çocuklara yönelik her türlü cilt bakımı, parfüm, makyaj, saç bakımı, boya gibi binlerce çeşit ürünü bulmak mümkün. Vizyonunu geliştiren firma, en iyiyi, uygun fiyatları sunmak istiyor.

'Burada yoksa hiçbir yerde yok'
Pino Kozmetik'in yöneticilerinden Mehmet Erkan, Mustafa Karacan tarafından kurulan firmayı 15 şubeye ulaştırmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Onur Çarşısı'nda 50 metrekarelik küçük bir dükkanda faaliyete başladıklarını, bugün 100-250'şer metrekarelik alanlara ulaştırdıklarını kaydeden Erkan, "Ankaralılar kozmetik konusunda neye ihtiyaç duyuyorlarsa bizde bulmaları mümkün. Rakiplerimiz bile 'Pino'da yoksa, hiçbir yerde yoktur' diyerek, müşterileri uyarıyorlar. Bu bile bize yeter" dedi. "

MERDİVEN ALTI etkİLEMİYOR"

Mehmet Erkan, kozmetik sektöründe önlerinin açık olduğunu vurgulayarak, firma olarak merdiven altından etkilenmediklerini söyledi. Müşterilerinin bilinçli olduğunu, daha çok 25-35 yaş profilindeki bir kesime hizmet verdiklerini kaydeden Erkan, "Müşterilerimiz çok bilinçli. Bu nedenle merdiven altına itibar etmezler" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.