Marka
kimliğini yenileyen Kayra, Başkent'te ikinci kez 'Bahar Tadımı' etkinliği düzenledi. Sheraton Otel'de gerçekleşen etkinlikte Kayra'nın en seçkin 14 şarabı, 14 farklı yemekle eşleştirilerek davetlilere sunuldu. Yerli ve yabancı tüm şarapları deneme fırsatı bulan konuklar, davette birbirleriyle bol bol sohbet etme fırsatı yakaladı.
Prestijli marka
Davette konuşan Mey İçki Şarap Kategorisi Bölüm Müdürü Gözdem Gürbüzatik, "Kayra olarak yaptığımız her çalışmada en iyiye, hatta mükemmele ulaşmayı hedefliyoruz. Ürettiğimiz tüm şaraplar şarapseverler için karşılaşacakları en özel hediyelerden biri olacak" dedi. Mey İçki CEO'su Galip Yorgancıoğlu ise Kayra'nın Mey İçki'nin prestij markası olduğunu ve adlarını dünyaya kaliteli şaraplarla duyurmak istediklerini söyledi.
Katılımcılar tam not verdi
Kayra'nın başarılı gelişiminin bir gereği olarak şarapseverlere daha da iyisini sunmak üzere kurumsal bir dönüşümden geçtiğini ifade eden Galip Yorgancıoğlu, "Türk şarap sektörüne büyük katkı sağlayacağına inandığım yeni imajımızla çok daha başarılı işlere imza atacağımızı düşünüyorum" dedi. Kayra'nın kendi bağ alanlarından ürettiği ilk şaraplar olan Kayra Versus serisinin Ankaralı şarapseverlere tanıtıldığı etkinlikte, Kayra Versus Chardonnay-Viognier ile Kayra Versus Syrah-Viognier katılımcılardan tam not aldı.