Büyükşehir Belediyesi ve bağlı kuruluşlarının şikayet hattı tek çatı altında toplandı. ASKİ ilgili şikayet ve isteklerin iletildiği ALO 185 nolu telefon hattı, artık ALO 153 Mavi Masa hattına devredildi. Başkentliler'in su aboneliğinden kaynaklanan istek ve sorunlarını iletmek için ALO 185 yerine ALO 153 hattını aramaları gerektiğini ifade eden ASKİ Genel Müdürü İrfan Kaya, "Artık vatandaşlarımız karmaşa yaşamadan tek hat üzerinden ulaşarak sorunlarına çözüm bulacak" dedi.
'Kolaylık sağlayacak'
Vatandaşların ALO 185 hattına gelen şikayetlerine yarım saat içinde müdahale edilerek çözüme kavuşurulduğunu anlatan Kaya, "Bu konuda yetişmiş deneyimli ve bilgili olan ASKİ personeli de aynı şekilde ALO 153'te hizmet vermeye devam edecek. Böylece vatandaşlarımız farklı hatlardan bizlere ulaşmaya çalışmayacak" diye konuştu. Belirli bir süre ALO 185 hattını arayan abonelere ALO 153'e devredildiğine dair bilgi verileceğini kaydeden Kaya, abonelere kolaylık sağlanması için böyle bir çözüm sunduklarını ifade etti.