X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Ankara'nın markası Kutup yaşında
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Ankara'nın markası Kutup yaşında

  • Giriş Tarihi: 23.4.2014

Kutup'un Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kızılmeşe, firmanın hikayesini SABAH Ankara ile paylaştı

Ankara'nın en önemli markaları arasında yer alan Kutup, başarılarıyla dikkat çekiyor. Kutup'un Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kızılmeşe, firmanın hikayesini SABAH Ankara ile paylaştı.

Perakendecilik nedir? Tüketicilerin KUTUP'u tercih etmesini nasıl sağlıyorsunuz ?
Özetle perakendecilik; bir birimin ürettiğini arz sahibine ulaştırmaktır. Biz de aslında tam olarak bunu yapıyoruz.Dünya devi olan markaların ürünlerini hemen hemen Ankara'nın her noktasında bulunan mağazalarımızda sevgili Ankaralılarla buluşturuyoruz.

Ankara ve Ankaralılar'ın sizin için önemi nedir?
Ankara'da doğdum, büyüdüm ve yine bu güzel şehirde yaşamımı idame ettiriyorum. Uzun yıllar boyu mağazalarımda bizzat aktif satışta bulundum. Bu süreçte bireylerin güvenlerini kazanmanın ve kendilerini rahat hissetmelerinin çok büyük önemi olduğunu yaşayarak öğrendim. Her zaman müşterilerimizin mağazalarımızda kendilerini güvende ve kendi yerlerinde hissetmelerini sağlamak benim önceliğim olmuştur. Her zaman ilkem unutulan esnaf kültürünü ve samimiyetini tüketicilerimiz ile buluşturmak olmuştur.

KUTUP ticari faaliyetlerine ne zaman başladı? Neden Ankara'nın markası?
Rahmetli babam Kazım Kızılmeşe'nin 1954 yılında kurmuş olduğu Kutup Soğutma, bugün dünya markalarının satışını gerçekleştiren Ankara'nın markası. Elbette çalışmalarımızın ve emeğimizin karşılıksız kalmaması beni çok mutlu ediyor ve gururlandırıyor. Artık Kutup büyük bir aile olarak tüm Ankara'ya hizmet veren ve pırıl pırıl gençlere istihdam sağlayan bir şirket

'FESTİVAL İŞ HAYATINI CANLANDIRDI'
Alışveriş festivalinin sektörünüze katkısı nasıl?

Sadece perakende sektörünün gelişmesi için düzenlendiği düşünülen Alışveriş Festivali, aslında tüm sektörlerde Ankaramızı ileriye taşımak amacı ile yapılmaktadır. ATO'nun bünyesinde yapılan bu çalışmanın tüm organizasyonu Ankara'nın önde gelen işadamlarının oluşturduğu bir komisyon tarafından yürütülüyor. Alışveriş festivalinin amaçlarından biri de Ankara'nın tanıtım ve gelişimini, sadece Ankaralılar'a değil, daha geniş kitlelere ulaştırarak, Ankara'yı ziyaret eden yerli, yabancı turist sayısını, buna paralel olarak da iş hayatını canlandırmaktır. Projelerin her biri Ankara'mızın marka şehir olabilmesi için geleceğe bakan değerleri.


'TEMELİMİZ SAĞLAMDIR'
Üretiminiz olmamasına rağmen marka olmayı nasıl başardınız?
Üretime yönelik bir firma olsanız dahi, marka olabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Marka olabilmek çok büyük emek ve zaman isteyen oldukça zorlu bir süreç. Her şeyden önce etik değerleriniz, istikrarınız, güvenilirliğiniz ve bu değerlere her zaman sahip çıkabilmeniz çok önemlidir. Kutup'u Kutup yapan en önemli etkenlerden biri de bizim marka olarak duruşumuz nettir, bu yüzden bu kadar sağlam temellerimiz bulunuyor. Kutup kriz dönemleri dâhil olmak üzere her zaman etik kurallarına sadık kalmıştır.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.