Türk
tasarımcılarının ürünlerini dünya pazarlarında erişilebilir hale getirmek, Türkiye'nin yakın coğrafyalarda "yüksek moda ve tasarım ülkesi" algısı oluşturmasına katkıda bulunmak amacıyla hayata geçirilen "Hadije" markası ilgi odağı oldu. Hatice Aydeniz, yeni bir konseptle dünyaya açılacaklarını söyledi.
HEDEF 5 YILDA 5 MAĞAZA
Moda dünyasının tanınan simalarının destek verdiği çalışma Orta Doğu'da büyük yankı uyandırdı. Gelecek yıl, Bakü ve Riyad'da gerçekleşecek tanıtımlara yoğun ilgi var. Hatice Aydeniz, "Hadije markası, bir lüks perakende mağazacılık projesidir. Diğer zincir, perakende ve lüks mağazalardan farkı, yalnızca Türk tasarımcılarının ve modacılarının ürünlerini satacak olması ve hedef pazar olarak Azerbaycan ve Suudi Arabistan gibi yakın coğrafya pazarlarına göz dikmiş olmasıdır" dedi. Aydeniz, Hadije markası ile gelecek beş yılda, lüks perakende mağazacılık anlayışıyla kurgulanmış beş mağaza açmayı hedeflediklerini söyledi.