Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne bağlı AK Masa Birimi vatandaşların talep, şikâyet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor. Vatandaşlarla sıcak iletişime önem veren ve farklı kanallarla istek, şikâyet ve talepleri alan Ak Masa'ya başvuranların sayısı 2015'in ilk 6 ayında 30 bine yaklaştı. Telefon, e-posta, BİMER, Mavi Masa, şahsen ve çağrı merkezi yoluyla ulaşan vatandaşlar mahalleleri ilgili veya şahsi isteklerini AK Masa'ya ulaştırarak yardım ve bilgilendirme talep etti. Ak Masa'ya günlük başvuru sayısının ortalama 200'ü bulduğu belirtilirken, bunlardan 100'ünün yüz yüze, 100'e yakınının ise telefon, e-mail ve sosyal medya aracılığıyla geldiği kaydedililyor.