Projelerini tüketici tercihlerine göre şekillendiren inşaat sektörü temsilcileri, kadınların geniş ve ferah antre, mutfak, banyo gibi tercihlerinin yanı sıra son yıllarda çocukları da dikkate alıyor. Uransan AŞ Satış ve Pazarlama Müdürü Gazi Çelik, "Satış ofisimize gelen ailelerin konut alırken çocuklarının yaşam alanlarına çok dikkat ettiklerine şahit oluyoruz. Şu bir gerçek ki aileler artık çocukları için yaşıyor, onların mutluluklarını ön planda tutuyor. Önceki yıllarda olduğu gibi küçük çocuk odası devri sona eriyor. Çocuk oyun alanı olmayan, güvenliği bulunmayan projeler satış değerini çoktan yitirmeye başladı. Bizlere başvuran aileler, satın alan diğer kişilerin kültür durumlarından, çocuklarının yaşları ve sayısına kadar çok detaycı yaklaşıyorlar. Çocuklarının aynı proje içinde kendi gelişimlerine uygun arkadaşları olsun istiyorlar" şeklinde konuştu.