Büyükşehir
Belediyesi'nin, vatandaşla arasındaki iletişim köprüsü olan "Alo 153 Mavi Masa", 2015 yılında 1 milyon 200 bin başkentlinin sorunlarına çözüm buldu, taleplerini yerine getirdi. Birim, bugüne kadar da 5 milyon 816 bin istek, şikayet ve öneriye cevap verdi. Ankara'nın 7/24 çözüm masası olan Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı'nın bünyesindeki Mavi Masa'ya, 1478 başlık altında yapılan çağrıların arasında dolmuş ve özel halk otobüsü şoförleriyle ilgili başvurular ilk sıralarda yer aldı. Kentle ilgili her türlü görüş, talep ve şikâyete cevap verip çözüm bulan Mavi Masa'ya, bazen de ilginç başvurular geliyor. Evden kaçmayı düşünenler, borç paraya ihtiyacı olanlar veya sevdiği kızı istemesi için Başkan Melih Gökçek'ten yardım talep edenler, Merkez'de komik diyalogların yaşanmasına neden oluyor. Toplam 100 kişilik operatör ekibiyle, günümüz teknolojisinin sahip olduğu her türlü iletişim aracıyla hizmet veren Mavi Masa'ya artık Twitter ve Facebook üzerinden de başvuruda bulunulabiliyor.