Başkent Doğalgaz Dağıtım A.Ş. uygulamalarıyla her geçen gün abonelerinden tepki çekiyor. Ankara'da 2 milyonu aşkın aboneye hizmet veren Başkent Doğalgaz tarafından hayata geçirilen bazı uygulamalar aboneleri çileden çıkarttı. Aboneler, "Fatura ödemelerinin bir gün geciktirildiği kış aylarında ihtarname göndermeden gazı kesmekte tereddüt etmeyen şirket, konu gazın açılmasına geldiğinde ayak diretiyor" dedi. Şirket, tesisat kontrolü için oluşturduğu randevu sistemiyle de vatandaşı mağdur ediyor. Randevu sistemini mesai saatleri içerisinde veren şirketin, vatandaşın talebine uygun hareket etmediği ifade edildi. Başkentgaz'ın randevu verdiği saatte dahi hizmeti geciktirdiğini belirten aboneler, "Hafta içi verilen randevularla, vatandaşların iş yerlerinden izin alma ile ilgili yaşayacağı problemleri göz ardı edip, birçok abonenin evlerinde bulunmadığı gerekçesiyle gazını durduruyor" dedi.
MESAJ TEDİRGİN ETTİ
Başkentgaz
abonelerine doğalgaz tesisatı değişikliği yapmaları, aksi takdirde gaz arzlarının durdurulacağı konusunda mesajlar yollaması vatandaşı tedirgin ederken aboneler çağrı merkezlerini aradıklarında muhatap bulamadıklarından da yakınıyor.