Moda İlgi'nin ortakları Ergin Şentürk ve Osman Nuri Baybaş 1989'da kurulan firmanın hedeflerini anlattı. İki ortak "Moda ilgi, size sunulan ile değil sizin istediklerinizle size ulaşmayı hedefleyen, çağdaş, enerjik, rahat ve bir o kadar da cesur çizgilerle yoluna devam ediyor" dedi. Şentürk "Moda İlgi 1989 yılından bugüne kadar daima hedef büyüterek, yeniliğe açık, değişimi seven, merak etmeyi ve araştırmayı bilen çalışkan ve üretken bir ekiple saygın firmalar arasındaki yerini almıştır. Kreasyonlarımızı daha hareketli yapan her yaşın enerjisine ve her yaşın dokusuna cevap verebilen konseptimizi hemen fark edebilirsiniz" dedi.
YAZIN AYRI, KIŞIN AYRI
Baybaş ise "Sezonun renk ve trendlerini takip ederek 'Moda İlgi' kadınının beğenileri doğrultusunda renk skalamızı oluşturduk. Yaz kreasyonlarımızda neşe ve enerjinin rengi turuncu, sakinliğin rengi mavi, zekanın rengi sarı, saflığın ve duygusallığın rengi mercan renklerini kullandık, Kış sezonunda da yine trend olan sarı, mavi, turuncu, mercan ve asit renklerin pastellerine yer verdik" diye konuştu. Şentürk ve Baybaş yeni sezona ilişkin ipuçlarını ise şu sözlerle anlattı: "Büyük bedende Gilda markamız ile sürekli gelişen moda vizyonuyla stil sahibi kadınların ihtiyaç duyduğu her şeyi sunmaya çalışıyoruz. 2017 yazında cıvıl cıvıl rengarenk çiçeklerin hakimiyeti, siyah ve beyazın kusursuz uyumu bu renk senfonisindeki asil duruşunu sürdürecek, zarif danteller, uçuş uçuş kumaşlar, minimal fırfırlar ve pastel tonlarla bu yaz sezonu romantik ve feminen kadınlara hitap edecek. Kısacası Moda İlgi ve Gilda eğlenceli, iddialı canlı renkleriyle 2017 ilkbahar-yaz koleksiyonunda yine kendinden bolca bahsettirecek. Ürünlerimiz Türkiye genelinde birçok noktada satılıyor. Franchising ve bayiliklerle Türkiye'nin her yanına ulaşmak ve yediden yetmişe Türk kadınına Moda İlgi'den giyinmenin ayrıcalığını yaşatmak istiyoruz."