X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Karesi’de ’Mobil Zabıta’ Sistemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Karesi’de ’Mobil Zabıta’ Sistemi

  • Giriş Tarihi: 2.4.2015 16:28 Güncelleme Tarihi: 6.4.2015 17:53
KARESİ BELEDİYESİ, İNSAN ODAKLI HİZMET ANLAYIŞINI, TEKNOLOJİYLE BÜTÜNLEŞTİREREK GELİŞTİRMEYE DEVAM EDİYOR
Karesi’de ’Mobil Zabıta’ Sistemi

Karesi Belediyesi, insan odaklı hizmet anlayışını, teknolojiyle bütünleştirerek geliştirmeye devam ediyor. Zabıta Müdürlüğü’nün sahada görev yapan memurları çağrı merkezi ile koordinasyonu "Mobil zabıta" sistemi ile yapacak. Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, "Mobil Zabıta, kağıt ve zaman israfı, aktarım hata risklerini ortadan kaldıracak" dedi.
Yeni Türkiye’nin hedefleri ve vizyonu doğrultusunda teknolojik entegrasyonlarıyla adından sıkça söz ettiren Karesi Belediyesi vatandaşa daha iyi hizmeti daha hızlı vermek adına büyük bir yeniliğe daha imza attı. Karesi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından hazırlanan ve geliştirilen ’Mobil Zabıta’ yazılımı, tek tuşla saatlerce süren zabıta işlemlerini bir dakikaya indiriyor.
Zabıta personeli, bundan sonra olayları telefonla kulaktan kulağa değil, harita, kamera, internet gibi teknolojik ürünler ile tam donanımlı tablet bilgisayardaki ’Mobil Zabıta’ sistemi ile anında merkezi bilgilendirecek. Bu sistem sayesinde hem zamandan kazanılacak hem de yapılan her iş fotoğraf ve belgeleriyle kayda girmiş olacak. Kağıt ve zaman israfı, aktarım hata risklerini ortadan kaldıran ’Mobil Zabıta sistemi’nin ’de bir ilk olduğuna dikkat çeken Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, "Mobil Zabıta’ sistemi sayesinde vatandaşın yaptığı şikayetler ve zabıta personelinin tuttuğu veriler tek bir noktada toplanarak yönetim kolay hala gelecek. Cihazın içerisinde bulunan, navigasyon, harita ile olay yerine hızlıca ulaşan ekipler, olayı fotoğraflayıp ve belgelendirdikten sonra internet sayesinde çok hızlı bir şekilde merkeze aktarılması sağlanacak. Buradaki amacımız vatandaşlara hızlı ve daha kaliteli hizmet vermek" dedi.