Eren Üniversitesi’nde Elektronik Talep Yönetim Sistemi Eğitimi

Giriş Tarihi: 21.4.2015 15:58 Güncelleme Tarihi: 22.4.2015 09:33
Bitlis Eren Üniversitesi’nde Elektronik Talep Yönetim Sistemi Eğitimi
Eren Üniversitesinde (BEÜ) Web Koordinatörlüğü tarafından geliştirilen Elektronik Talep Yönetim Sistemi’nin (ETYS) eğitimi verildi.
Elektronik Talep Yönetim Sistemi’nin genel amacının birimlerin hizmet kalitesini arttırmak olduğunu belirten Genel Sekreter Serdal Özbay, bu sistemin uzun zamandan beri planlandığını ifade etti. Özbay, “Bu sistemin bize iki yönlü faydası var. Birincisi taleplerin bürokratik engellere takılmadan, ilgili birimlere iletilmesi ve ilgili birimler tarafından zamanında işlemlerin yapılması. İkicisi ise yönetim tarafından bu durumun raporlama sistemi sayesinde takip edilmesidir. Kalite yönetim sistemine geçerek her şeyi daha hızlı ve etkin şekilde kullanmaya başlamamızla beraber bu sisteme geçmek bizim için bir zorunluluktu. Bu sistem sayesinde bunu sağladık. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyor ve sistemin üniversitemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
Elektronik Talep Yönetim Sistemi’ni birimlerin nasıl kullanacağını anlatan Web Koordinatörü Araştırma Görevlisi Zafer Cömert ise, konuyla ilgili örnekler verdi. Cömert; “Bu sistem sayesinde birimlerin kullandığı her bir talep formunun, elektronik ortama taşınarak kullanılması, yönetilmesi ve raporlanması sağlanmaktadır” dedi.
Eğitim, Bilgisayar Mühendisi Ali Gülçiçek’in ETYS’nin Tanıtımı, ETYS Kullanıcı Ekranı Eğitimi, Birim Danışmanı Yönetici Ekranı Eğitimi, Alt Birim Sorumlusu Yönetici Ekranı Eğitimi, Birim Yöneticisi Yönetim Ekranı Eğitimi ve Raporlama Ekranları Eğitimi sunumlarıyla devam etti.
Program, örnek bir demo uygulamasının yapılmasının ardından soru cevap bölümüyle sona erdi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Bitlis Eren Üniversitesi’nde Elektronik Talep Yönetim Sistemi Eğitimi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz