Dünyada uzun yıllardır bir konut pazarlama stratejisi olarak kullanılan 'Home Staging' artık Türkiye'de de uygulanıyor. Ev, alıcının içinde yaşamak isteyeceği bir mekana dönüştürülüyor ve en kısa sürede, daha fazla kazançla satılması hedefleniyor. Yapılan araştırmalar alıcı ya da kiracıların yalnızca yüzde 10'unun, gördüğü evi eşyalardan bağımsız olarak algılayıp evin potansiyelini değerlendirebildiğini gösteriyormuş. Yani bir evi eşyalı olarak görmek insanları daha çok etkiliyor. Türkiye'nin 'Home Staging' alanında faaliyet gösteren ilk firması Props Home Staging'in ortakları da ilk intibanın ne kadar önemli olduğuna dikkat çekiyor. Evin davetkar olması ve insanların ilk anda ilgisini çekebilmesinin önemini vurguluyor ve ekliyorlar: "İlk izlenim için ikinci bir şansınız yok!" Kulağa çok mantıklı geliyor ama ben yine de almak istediğim evi eşyalı olarak değil, bomboş görmeyi tercih ederim. Çok sevdiğiniz bir kitabın sinemaya uyarlanmış hali bazen büyük hayal kırıklığı yaratır ya, işte onun gibi... Sizin tarzınız olmayan bir dekorasyon da bazen "Hiç olmasa," dedirtebiliyor.