5 günlük hava durumu
19 Nisan 2011, Salı

Rusya'da uzaylı bulundu

  • Giriş Tarihi : 19.04.2011 11:32:29
  • Güncelleme Tarihi : 19.04.2011 16:59:31
Rusya'da uzaylı bulundu
Haberi Dinle

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Sibirya'da çekilen görüntülerin bir uzaylı cesedine ait olduğu iddia edildi.

Amatör video kayıtlarında Rusya'da Sibirya coğrafyasında yer alan Irkutsk bölgesinde bir uzaylı cesedi görünüyor.

Klasik uzaylı tanımına uyan 35 santim boylarındaki yarı çürümüş cesedin görüntüleri internet paylaşım sitelerinde milyonlarca insan tarafından izlendi.

Ortaya çıkan görüntülerden sonra uzmanlardan bir açıklama gelmemesi ise kamuoyunun kafasında soru işaretlerine neden oldu. Youtube'a verilen kaydın gerçek olup olmadığı henüz tespit edilmese bile görenleri şoke ediyor.






kalan karakter 1000

nigar nigar

ben rusça bir programda izledim bu bir maketmiş hatta bu maketi yapan oğlan stüdyoda bir tane daha yaptı ....

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 29.12.2011 14:04
aleyna aleyna

bence bu tür olaylar normal .çünkü sadece bu gezegenlerde başka tür uzalılar olabilir belkide verdır biraz korkunç olsada inandırıcı olmasada normal bir olay malesf bu gezegende neler olup oldugunu bilmiyoruz ama kötüler oldugunu ve insaanların düşündügü uzaylılıar. hiç göremesekte belki bir gün görürüz belki ve bazıları gerçekten çok saçma geliyor sadece beyin karıştırma yani ikisinden biri ye var yada yok......................

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır5
cevapla 07.05.2011 18:40
bayadres bayadres

geliyorlar...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 19.04.2011 23:25
hakan... hakan... // İSTANBUL

bazen ben de bu tür şeylere inanıp inanmamakta tereddüt yaşıyorum ama bu evrende sadece insanlar mı var başka gezegenerin kendine has canlıları yok mu?bence var.nasıl ki insanoğlu başka gezegenlere araştırmalar yapmak için ulaşmaya çalışıyorsa bu başka gezegenlerdeki canlılar için de geçerli.ayrıca bunda da korkulacak birşey olduğunu sanmıyorum.maalesef koskocaman evrendeki ve tüm galaksilerdeki en korkulacak en kötü varlık da insandır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet16
hayır1
cevapla 19.04.2011 20:12
muhammed muhammed

bence bu doğru olabilir veya olmayabilir bu günlerde her insana güvenilmez bence bu gerçek olabilir çünkü bizim farklı canlıları incelemek için her yere istenirse uzaya gdiliyo onlarında bizi keşfetmek istemeleri normal he olmuyabilirde bana göre şuda mantıklı onlar sadece göz korkutmak amaçlı desek mantıklı

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 01.04.2012 21:46
enescan81 enescan81 // İSTANBUL

uzaylımı ;

bu tür haberlerden kımlerın kazanclı cıktıgını bılıyormusunuz...az cok tahmın etmişsinizdir..ama onlarda değil...yanıldınız...tahmın edılen devletlerdende ustun örgutler bence hepsı sacmalık...hemde hepsı sadece beyın karıstırma,korku verme...

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır14
cevapla 19.04.2011 14:07