İngiliz editörlerden telekulak itirafı

Giriş Tarihi: 1.11.2013
İngiltere'de son yılların en çok ilgi gören davalarının başında gelen telekulak skandalında suçlanan 3 gazeteci telefonları dinlediklerini ve kısa mesajları ele geçirmek için kanunsuz yollara başvurduklarını itiraf etti. Rupert Murdoch'ın sahibi olduğu News International şirketinin eski CEO'su ve suçlamalara konu olan News of the World gazetesinin baş editörü Rebekah Brooks (üstte) ile gazetenin eski editörünün tüm bunlardan haberdar olduğu ortaya çıktı.
ARKADAŞINA GÖNDER
İngiliz editörlerden telekulak itirafı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz