5 günlük hava durumu
24 Mart 2014, Pazartesi

Mısır’da 529 idam kararı!

  • Giriş Tarihi : 24.03.2014 10:00:46
  • Güncelleme Tarihi : 24.03.2014 12:41:14
  • AA
Mısır’da 529 idam kararı!
Haberi Dinle

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Mısır'da 529 darbe karşıtına şiddete teşvik suçundan idam cezası verildiği bildirildi.

Yargı kaynaklarından alınan bilgiye göre, Minya Ceza Mahkemesi, darbe karşıtı 529 kişi hakkında "şiddete teşvik suçlamasıyla" idam cezası verilmesini ve dosyalarının müftüye sevk edilmesini kararlaştırdı. Duruşmada aynı suçtan yargılanan 16 kişiye de beraat kararı verildi.

Minya Avukatlar Sendikası Başkanı Tarık Fude yaptığı açıklamada, duruşmada kararın okunması sırasında herhangi bir sanığın ve avukatının bulunmadığını belirtti.

Söz konusu karar 3 Temmuz'da gerçekleşen darbenin ardından, darbe karşıtları aleyhinde verilen ilk karar oldu.

DAKİKADA 26 İDAM

Duruşmada verilen idam cezasının ön karar olma özelliğini taşıdığı ve temyiz yolunun da açık olduğu ifade edilirken, 20 dakika süren duruşmada, dakikada 26 idam kararınının verildiği kaydedildi. Kararla ilgili son hükmün 28 Nisan'da okunacağı belirtildi.

kalan karakter 1000

sabuha sabuha

Bİ twittİr için ayağa kalkanlar neden susuyorsunuz Allah'in Laneti bütün zalimlerin üzerine olsun amin

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır3
cevapla 24.04.2014 20:20
keder keder

sizin HERHALDE hiç ALLH korkunuz yok ALLAHIN verdigi canı anca ALLAH alır siz ne iyrenç insanlarsınız tabi insansanız bu devirde müslüman olmakta suç ya ALLAH sizin cezanızı ahirete vercek

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 17.04.2014 15:41
Özgür Özgür

Şahsi görüşüm; İdam cezaları derhal infaz edilmeli, darbeye karşı olan güçlerin de ileride karşı devrim yapması riskine karşı imhasına derhal başlanılmalıdır. 1400 yıl öncesinin zihniyeti ile 2000 li yıllarda ülke yönetilemez.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır5
cevapla 09.04.2014 20:36
HaK YoL HaK YoL

Allah'in Laneti Firavun ve Destekçilerinin Üzerine Olsun.

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır0
cevapla 09.04.2014 00:22
aygül aygül

Ya eğer biz bu durumda da sesiz kalırsak nekadar cani ve vicdansız olduğumuzu ifade etmis oluruzz

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 19.04.2014 16:14
MUSTAFA MUSTAFA

HAYVAN HAKLARI... ÇEVRE VE AĞAÇ HAKLARI... İNSAN HAKLARI... ADI ALTINDA YAYGARA ÇIKARANLAR, SIRF VATANINI MİLLETİNİ SAVUNUYOR DİYE İDAM KARARI ÇIKARANLARI SEYRETMELERİ, İŞLENEN İNSANLIK SUÇALRINI ÖRT BAS ETMEK İSTEYENELERİ, BU "İNSANLIK CİNAYETİ" TABLOSUNA KAYITSIZ KALANLAR ... ALLAH HER ŞEYİ GÖREN VE BİLENDİR... Kİ UMUDUMUZ İLAHİ ADALETİN TECELLİSİDİR

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 08.04.2014 15:04