X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Netanyahu: Kudüs ebediyen İsrail'in!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

: Kudüs ebediyen 'in!

  • Giriş Tarihi: 24.12.2014 07:03 Güncelleme Tarihi: 24.12.2014 09:24
Netanyahu: Kudüs ebediyen İsrail'in!
Netanyahu: Kudüs ebediyen İsrail'in!

Başbakanı : "liler'le barış anlaşması kapsamında Kudüs'ten feragat edilmeyecek. Birleşik Kudüs, ebediyete kadar İsrail'in elinde kalacak"dedi.

Başbakanı Binyamin , "Birleşik Kudüs, ebediyete kadar İsrail'in elinde kalacak" dedi.

Netanyahu, İsrail Kanal 2 Televizyonu'nda yayımlanan açıklamasında, "liler'le barış anlaşması kapsamında Kudüs'ten feragat edilmeyecek. Birleşik Kudüs, ebediyete kadar İsrail'in elinde kalacak. Gurbette 2 bin yıl geçirdikten sonra demir ve ateşle Ağlama Duvarı'na geri dönen Yahudi halkı, kutsallarına zırhlı araçlarla ulaşmaya mecbur edilmek için gelmedi" diye konuştu.

TASARI VETO EDİLİRSE İLİŞKİLER DONAR


Ürdün, Arap ülkelerinin koordinasyonunda hazırlanan ve 2017 sonuna kadar Filistin topraklarındaki İsrail işgalinin sona erdirilmesini öngören "Filistin Karar Tasarısını" 18 Aralık'ta BM Güvenlik Konseyi'ne sunmuştu.

ABD'NİN FİLİSTİN TASARISI KARARI

kalan karakter 1000

faysal faysal

bebek, kadın çocuk katilleri daha ne denilirki eğer müslüman olsun hıristiyan olsun ister musevi olsun bunların filistinde yaptıklarını onaylayan insanlık suçu işlemişlerdir katilsiniz bu damgayı ulusça yediniz ölen bebekleri kadınları çocukları seyredip mutlu oldunuz bu dünyada kimsenin yaptığı yanına kalmaz sizin yaşattığınız acılar sizin alnınıza kara bir lekedir ama bütün yahudilerin böyle canavar olduğuna inanmıyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 17.01.2015 09:23
mikail mikail

1) Kudüs 3000 senedir şu anda İsrail’in fiilî başkentidir... 2)İsrailoğullarına yasa(şeriat) tabletlerini muhafaza eden Ahit sandığı için yapılmış Süleyman mabedinin arazisindeki bu gecekondular (el aksa) binalar Rabbe hakarettir ve yıkılacaklar...Süleyman Mabedi tekrar yapılacak...Rabbin emridir Haktır

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır3
cevapla 26.12.2014 20:27
Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz

1-Kudus hiç bir zaman israil in fiili başkenti olmamıştır olmayacaktır Çünkü Allah şeytan a kutsal topraklarda hükmetme hakkı tanımamıştır. 2.İsrail oğulları Allah a ve Peygamberlerine karşı verdikleri sözü yerine getirmediklerinden Allah ın ve meleklerin lanet ine uüramışlardır. 3. Her ne olursa olsun YAHUDİ MİLLETİ kıyamet kopmadan önce işlediği insanlık suçları nın bedelini canı ile ödemek zorunda kalacaktır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 15.01.2015 13:00
mehmet mehmet

Eninde sonunda alacağız gerekirse parçalayarakta olsa..

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 24.12.2014 23:15
inci inci

muslumanlardan cok once museviler icin kutsal yer kudus her kose peygamberimizin yerleri biz hic bir yere gitmeyecegiz buyuk allah yukardan goruyor musumanlarin nekadar fanatik olduklarini hepsi canavar onlar kana susamislar

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır4
cevapla 24.12.2014 18:12
Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz

İNCİ misin nesin sana söylüyorum SİYONİST TEÖR DEVLETİ nin katlettiği FİLİSTİNLİ MASUMLARI kim öldürdü. DİŞİ DEYYUS sana söylüyorum var ise tartışma cesaretiniz buyrun gelin

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 15.01.2015 13:01
Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz Siz kendinizi çok mu akıllı zannediyorsunuz

dünyanın en alçak kavmi yahudiler dir. ÇÜNKIÜ BU ALÇAK KAVİM KENDİ PEYGAMBERLERİNİ DAHİ ÖLDÜREN KUNDAKTAKİ BEBEKLERE KURŞUN SIKAN TERÖRİST BİR ZİHNİYETE SAHİPTİR. YER YÜZÜNDEKİ ŞEYTANIN BİR ŞUBESİ ARANACAKSA ÖNCE YAHUDİLERE BAKILMASI GEREKİR

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 15.01.2015 12:57
silivri silivri

Adam kana susamış cani milletin evini başına yıkıp malını mülkünü gasp eden yamyam bugünde kalkmış pislik düşüncelerini açıklıyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 24.12.2014 11:07