X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER ABD'ye "IŞİD'e yardım" suçlaması
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

ABD'ye "IŞİD'e yardım" suçlaması

  • Giriş Tarihi: 27.12.2014 21:17 Güncelleme Tarihi: 27.12.2014 21:18
ABD'ye "IŞİD'e yardım" suçlaması
ABD'ye IŞİD'e yardım suçlaması

ABD'nin, Irak'ta IŞİD'e havadan silah ve mühimmat yardımı yaptığı iddia edildi

ABD'ye ait helikopterlerin, Irak'ın Selahaddin kentinde IŞİD militanlarına havadan silah ve mühimmat paketleri attığı öne sürüldü.

İran'ın İngilizce yayın yapan devlet televizyonu Press TV'nin haberine göre, IŞİD'e karşı mücadele eden gruplar, cuma günü ABD'ye ait helikopterler tarafından Irak'ta IŞİD'in kontrolündeki Yesrib ve Beled ilçelerine havadan silah ve mühimmat paketleri atıldığını iddia etti.

ABD daha önce de IŞİD'e karşı mücadele eden gruplara havadan silah, mühimmat ve ilaç yardımı atmış ancak yardımların bir kısmının IŞİD'in eline geçtiği öne sürülmüştü.

Amerikan Merkez Kuvvetler Komutanlığı da iddiaları kısmen doğrulayarak, "IŞİD'in kontrolündeki bölgeye yanlışlıkla düşen bazı silah ve tıbbi malzemelerin vurularak imha edildiğini" açıklamıştı.

kalan karakter 1000

mustafa mustafa

amerka dünyanyila oyunoynuyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır0
cevapla 28.12.2014 01:03
TTL TTL

IŞİD'in ABD destekli olduğuna inanan kaldı mı hala?

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır7
cevapla 27.12.2014 23:52
mahmud.mehdi.14 mahmud.mehdi.14

Ay yalanchinin lap...................

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır3
cevapla 27.12.2014 22:42
SÜPER TÜRKİYE SÜPER TÜRKİYE

ben bu işid konusunda çok sıkıldım.çünkü esad var ve bu kızıl dikta için amerika rusya,iran,israil hepsi birleşmiş aman kalsın.artık yeter bunlara ya bu esad gider yada bu ateş sizide sarar.çünkü şu anda batıda müslüman karşıtığı çok ileriye çıkdı.ırkçılık da cabası.bunun sebebi işid terrör örgütü dür.çünkü müslümanları böyle görü
yorlar batıda.esad sız bir suriye için şimdiden hazırlıklar yapılmalı.fakat yok.suriye ve ırak şu anda dünyanın en büyük terrör yuvalarını barındırıyor.ben bundan 10 sene önce dedimki,dünyanın en büyük terrör yuvaları ortadoğudadır.çünkü hazırda 10 milyon terrörist çıkartabilir.artık herkesi uyarın ve suriye ırak için bir nokta koyun.yarın için halk seçimleri,yeni hükümetler ve güçlü ırak ve suriye için yapılmalı.

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır2
cevapla 27.12.2014 21:43
A.Ö. A.Ö.

terörü besleye ülkelerin başında israil vede abd vardır. ışid vede pkk bunların eseridir.

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır2
cevapla 27.12.2014 23:41
giritli/barkalakis giritli/barkalakis

isidin bir abd ve bati avrupa ürünü oldugunu artik sagir sultan dahi biliyor cünkü bu terör örgütünün sözde islamiyet icin yaptiklarini gercek müslüman olan bir insan kesinlikle yapmaz,ayrica abd ve bati avrupalilarin allah adina savastiklarini iddia eden afrikadaki bircok ülkedede terörist grublara hertür destegi yaptiklarida biliniyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır2
cevapla 27.12.2014 21:38
A.Ö. A.Ö.

ışid vede pkk eşittir israil vede abd nin beslemeleridir. silahıda herşeyide bu iki devlet el altından vermektedir

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır2
cevapla 27.12.2014 23:43