Türkiye'nin en iyi haber sitesi

İngiltere’de Rus TV’sine soruşturması

Giriş Tarihi: 5.7.2016
İngiliz medya denetim kuruluşu Ofcom, İngiltere'de de yayın yapan Kremlin destekli Rus televizyon kanalı RT'nin, nisan ayında yayınladığı, "Yeraltına inmek (Going Underground)" adlı programın 'ye ilişkin 2 bölümünün tarafsız olmadığına hükmetti. Ofcom'un açıklamasında, "Bu programlar, uygun bir alternatif bakış açısı olmaksızın, hükümetiyle ilgili hayli eleştirel görüşlerin yayınlanmasının ardından, tarafsızlık nedeniyle kurallarımızı ihlal etti" denildi.
ARKADAŞINA GÖNDER
İngiltere’de Rus TV’sine Türkiye soruşturması
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz