X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER "Reklamda cinsellik dozunda bırakılmalı"
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

"Reklamda cinsellik dozunda bırakılmalı"

  • Giriş Tarihi: 25.1.2013

Öğretim Görevlisi Tuğba Kocabıyık, reklam ve etik konusunun markalar tarafından dikkat edilmesi gereken en önemli unsur olduğunu söyledi. İzmir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Seminerleri kapsamında, Gediz Üniversitesi Öğretim Görevlisi Tuğba Kocabıyık'ın "Reklamda Etik Dışı Unsur Kullanımı ve Türk Tüketicisinin Etik Olmayan Reklamlara Yaklaşımı" başlıklı sunum yaptı. Saldırganlık ve cinselliğin reklamlarda kullanılan iki temel güdü olduğunu belirten Kocabıyık, "Reklamlarında bu güdülere yer veren kazanır. Ancak fazla çekicilik düşük kaliteli olarak değerlendirildiğinden marka imajını olumsuz etkiler" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.