Dünyanın lider çağrı merkezi servis sağlayıcısı Teleperformance, çağrı merkezinde çalışacak kişileri yetiştirmek ve sektöre kalifiye eleman kazandırmak amacıyla 2013'ün eğitim seminerleri Mart ayında devam ediyor. Uşak şubesi ve İŞKUR Uşak İl Müdürlüğü ortaklığıyla düzenlenecek 68 günlük eğitimi başarıyla tamamlayan kursiyerler, daha sonra Teleperformance'ın Uşak şubesinde çalışmak üzere çağrı merkezi personeli sıfatıyla istihdam edilecek. Teleperformance Operasyon Müdürü Binnur Demirel Ekmekçi, 2013'ün eğitimlerine Mart ayında Uşak'ta devam ettiklerini belirterek, "İŞKUR Uşak İl Müdürlüğü ile Teleperformance Uşak şubesinin ortaklaşa yürüteceği eğitimler, Mart başında başlayacak. Teleperformance, 68 gün süren eğitimler sonunda başarılı olan kursiyerleri, çağrı merkezi personeli olarak istihdam etmeyi planlıyor" dedi.