Müşteri memnuniyeti ve kalite zirveye taşıdı

Giriş Tarihi: 29.4.2013
Yurt çapında yaygın acente ve hizmet ağıyla faaliyet gösteren, dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinin acenteliğini yapan Özcanlı Sigorta'nın sahibi A. Feyzi Özcanlı, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetini birinci sırada tutacaklarını belirtti, "Alsancak ve Bornova'daki şubelerimizle 15 binden fazla bireysel ve kurumsal müşterimizle her geçen gün büyümeye ve yenilenmeye devam etme serüvenimize, Üçkuyular'daki yeni merkez ofisimizle hız kazandırdık" dedi. Kazandıkları ödüller, başarı madalyalar, plaketler, aldıkları büyük sigorta ihaleleri ile sektördeki güçlerini kanıtladıklarını vurgulayan Özcanlı, hizmet kalitesi ile her zaman sigortalılarının yanında olduklarını, bu bilincin de kendilerini sektörün marka acentelerinden birisi yaptığını sözlerine ekledi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Müşteri memnuniyeti ve kalite zirveye taşıdı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz