İzmir'de yaşayan Tarık Keskin (43) hasta babasını hastaneye götürebilmek için aldığı otomobil sürekli arıza yapınca isyan etti. Psikolojisinin bozulduğunu söyleyen Keskin, firmanın hatalı otomobili geri almadığını söyledi, "Son çarem Tüketici Hakları Mahkemesi'ne başvurmak" dedi. Bir çimento fabrikasında şoför olarak çalışan evli 2 çocuk babası Tarık Keskin, eski otomobiliyle alzheimer hastası babasını hastaneye getirip götürürken birkaç kez yolda kaldı, bunun üzerine sıfır otomobil satın almaya karar verdi. Eski aracını satan Keskin, üzerine de bankadan kredi çekerek 29 Mart'ta 29 bin liraya fabrika çıkışlı LPG'li, sıfır bir otomobil satın aldı. Yeni aracıyla bir hafta sonra babasını Buca Seyfi Demirsoy Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götüren Keskin, otomobilin arızalanınca yine yolda kaldı, yoluna taksiyle devam etti.
'BIKTIM USANDIM ARTIK'
Aracını servise götürdüğünü söyleyen Keskin, bundan sonrasını şöyle anlattı: "Serviste, otomobilin aynı anda hem gaz hem benzin yaktığı anlaşıldı. 15 gün sonra otomobil yine arızalandı. Yine servise götürdüm. Ancak sorun belirnepi, giderilemedi. Servis görevlileri, aracın LPG tankının arızalı olduğunu belirtti, yeni tank siparişi verdi. Kendim de şoför olduğum için bu konuda oldukça bilgiliyim. Aracın LPG tankıyla ilgili bir sorunu yok. Ama LPG tankını değiştirecekler. Aracın sürekli arıza yapmasından bıktım. Yerine yeni bir otomobil de vermiyorlar. Tüketici Hakları Mahkemesi'ne başvuracağım. Babamın rahat etmesi için kredi çekerek bu aracı satın aldım. Binlerce lira faiz yükünün altına girdim. Fakat yine de rahat edemedim. Bir de bu araçla artık yola çıkmaya da korkuyorum."