Orkide markalı ürünleriyle dünyaya açılan Küçükbay A.Ş'nin Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, marka olma ve sektörün gelişimi konusunda çarpıcı açıklamalarda bulundu. Tüketicinin korunmasının fiyat kadar kalite ile olduğunu belirten Küçükbay, "Günümüzün çetin rekabet ortamında, güçlü bir marka olmanın temel kuralı fark yaratmaktan geçiyor. Farklılaşmadan marka olabilmiş ürün ve hizmet yok. Ancak marka olmakla, popüler olmayı ayırmak gerekir. Marka olmak deyince aklımıza kalıcı olan, tüketicinin zihninde iz bırakan değerler bütünü geliyor. Markalar her geçen gün daha da ağırlaşan rekabet şartları altında mücadele veriyor. Hele bir de ürününüz, market raflarında rakip ürünlerle yan yana tüketicinin karşısına çıkıyorsa işiniz daha zorlaşıyor" dedi. "Orkide olarak, yıllar içinde tüketicinin karar vermesinde ve markaya bağlanmasında en önemli etkenin 'kalite' olduğunu yaşayarak öğrendik" diyen Küçükbay, sözlerini şöyle sürdürdü: "Gıdada ürünün kalitesi, sizi rakiplerinizin önüne geçirecek marka algısı yaratmanın yanı sıra tüketicinize verdiğiniz değerin de bir göstergesi. Sektöründe son teknolojik gelişmeleri yakından izleyip uygulayan Orkide, tüketicinin kalite ve güven beklentisini karşılayan en güçlü yağ markalarının başında geliyor. 34 yıl önce 'Sağlıkla, güvenle' sloganıyla uluslararası bir marka yaratma düşüncesiyle çıktığımız bu yolda, ham madde tedarikinden ambalaj malzemesi tedarikine kadar üretimin tüm aşamalarında ve kalite kontrol süreçlerinde gösterilen hassasiyet, tüketicinin Orkide'ye duyduğu güveni hak ettiğinin bir göstergesi. Çünkü bizce 'marka olmak' tüketiciye verilen sözün tutulması anlamını taşıyor. Sizin güvendiğiniz kadar tüketici de markanıza güveniyorsa büyümenin ve uluslararası rekabetin en önemli adımı atılmış demektir" dedi.