Dubai'de 18 yıldır düzenlenen ve Ortadoğu'nun en iyi ticaret fuarı ödülünü kazanan GulFood Gıda Fuarı, dünyanın her yerinden gıda sektörünün önemli temsilcilerini bir araya getirdi. Türk gıda sektörü için Ortadoğu pazarına açılan bir kapı olan GulFood 2013 Fuarı'na 13. kez katılan Orkide, bu pazara yönelik güçlü iş bağlantıları sağladı. Özellikle dış ülkelerdeki tanıtımlar için fuarlara önem verdiklerini söyleyen Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, gıda ihtiyacının yaklaşık yüzde 90'ını ithalatla karşılayan Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan gibi yüksek gelir seviyesine sahip Ortadoğu ülkelerinin kendileri için de önemli bir pazar olduğunu dile getirdi. Küçükbay, güçlü dış ilişkileri ve ihracat ağıyla her geçen gün yeni müşteriler kazanan bir Türk markası olarak Orkide'nin elde ettiği başarılardan gurur duyduklarını söyledi, "Birçok ülkeden önemli katılımcıların geldiği GulFood'da gördüğümüz yoğun ilgi de bu başarının bir kanıtı. Orkide Yağ, Ortadoğu'dan Uzakdoğu'ya, Afrika'dan Avrupa'ya yüksek montanlı ihracat bağlantıları, sağlam ticari ilişkileri ile ülkemizin itibarını başarıyla temsil etmektedir" dedi.
KALİTE VE ÇEŞİTLİLİK
Yurtdışı fuar programlarında Orkide'yi temsil eden İhracat Pazarlama ve Satış Yöneticisi Hamide Tunçsiper de; kalitesi, ürün çeşitliliğiyle OrkideYağ'ın fuarlarda çok büyük ilgi gördüğünü söyledi. Mevcut ve potansiyel müşterileriyle sağlam ilişkiler kurduklarını dile getiren Tunçsiper, sözlerini şöyle sürdürdü: "Yurtdışı fuarlarında rafine ayçiçek, mısır, soya, kanola yağı, zeytinyağı, margarin ve endüstriyel ürün gruplarımızı geniş yelpazemizde sergileme olanağı buluyoruz. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda hareket ediyor, kalıcı çözümler üretiyoruz. Fuarlar, farklı kültürden tüketicinin ihtiyaçlarını yakından takip etmemize de olanak sağlıyor. Bu açıdan önümüzdeki günlerde tüm ihracat departmanı olarak yine yoğun bir program bizi bekliyor."