Sayın Dinçel, Müşteri odaklı yaklaşımı ilke edinen ve tüm faaliyetlerini bu doğrultuda sürdüren şirketimiz, müşterilerimizden gelen her türlü geri bildirimi hassasiyetle değerlendirmektedir. Bu kapsamda, 27 Haziran 2013 tarihli köşe yazınızda yer alan, müşterimiz Sayın Sadık Özgür Başlangıç'ın şikayet konusu titizlikle incelenmiştir. Saha ekiplerimiz söz konusu kesintinin kaynağını tespit etmiş ve gidermiştir. Sayın Başlangıç 27 Haziran 2013 tarihi itibarıyla sabit telefon ile internet hizmetini kesintisiz olarak alabilmektedir. Müşterimiz konuyla ilgili bilgilendirilmiştir. Müşterilerimizin en iyi hizmeti almaları konusunda verdiğiniz destek ve hassasiyet için teşekkürlerimizi sunar, konuyla ilgili ek bilgiye ihtiyaç duymanız halinde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Saygılarımızla, Türk Telekomünikasyon A.Ş.
28 Haziran 2013