İzmir'in
doğalgaz dağıtım ve işletmesini yapan İzmirgaz, müşteri memnuniyeti uygulamalarıyla ISO 10002 "Müşteri Şikayetleri Ele Alma Yönetim Sistemi" belgesini almaya hak kazandı.
KALİTENİN KANITI
İzmirgaz Genel Müdür Yardımcısı Demir Koloğlu, altyapı yatırımlarıyla kenti doğalgaz ağlarıyla örerek başarılı işlere imza attıklarını söyledi, "İşletme alanında yaptığımız önemli yatırımlarla da İzmirlilere 24 saat kesintisiz hizmet vermeyi sürdürüyoruz" dedi. Müşteri odaklı hizmet anlayışını şirket politikası olarak benimsediklerini söyleyen Koloğlu, şunları söyledi: "İzmirgaz'ın şikayetleri ele alma süreçleri, uluslararası standartlara sahip bağımsız bir kuruluş olan Bureau Veritas tarafından yapılan kapsamlı çalışma sonucunda tescillendi. Şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik, sürekli iyileştirme başlıklarında yaptığımız çalışmalarla bu belgeyi almaya hak kazandık. Aldığımız belge, müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmetin uluslararası kalitede olduğunu kanıtlamaktadır."