Sektöründe dünyadaki teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve titizlikle uygulayan Orkide, tüketicinin kalite ve güven beklentisini karşılayan en güçlü yağ markası oldu. "Gıda sektöründe ürünün kalitesi, güçlü marka yaratma algısı, tüketicinize verdiğiniz değerin göstergesidir" diyen Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, Orkide Yağları'nın başarısında en önemli etkenin 'kalite' olduğunu vurguladı.
SAĞLIKLA, GÜVENLE
34 yıl önce 'Sağlıkla, güvenle' sloganıyla uluslararası bir marka yaratma düşüncesiyle yola çıktıklarını hatırlatan Küçükbaş, "Kazandığımız güvenle, dünyanın bir çok ülkesinde önemli bir yer edindik. Küçükbay A.Ş., Orkide Yağ ile bugün olduğu gibi gelecekte de tüm dünya mutfaklarında gönülleri fethetmeye devam edecek."