Bisküvi bir yiyecekten öte hepimizin hayatında çocukluğumuzdan beri yer edinmiş sıcak, lezzetli, samimi ve eğlenceli bir değer. Bisquitte, bu değerleri kendi içinde canlı tutarak yola çıkan bir restoran. Dünya mutfaklarından karma lezzetler seçiyor, ardından kendi yorumlarını katarak birçok yaratıcı tadı beğeniye sunuyor. İyi bir yemeğin doymanın da ötesinde ruhumuzu beslediği gerçeğinden hareketle, renkli ve sıradışı tasarımıyla hem ruhumuza hem damağımıza dokunuyor. Alişan Yıldız ve Arda Galin ortaklığıyla kurulan Bisquitte, şimdiden İzmir ve çevresinde geniş bir kitleye hitap etmeyi başarmış bile.
İKİ YILDA 4 ŞUBE
İlk şubesini İzmir Pınarbaşı Akademi olarak açan Bisquitte iki yıl içinde Bornova Küçükpark, Gaziemir Optimum AVM, Manisa Magnesia AVM ve Alsancak Kordon şubeleriyle hızla büyüyen bir marka haline gelmiş. Kendinden emin adımlarla ilerleyen Bisquitte aslında yoğun bir çalışmanın ürünü. Tüketiciye sunulan ürün kadar sunulan hayat tarzı ve deneyimin de önemini göz önünde bulundurarak yaptıkları çalışmalarda bugüne kadar yerleşmiş değerleri ve bu değerleri temsil eden markaları inceleyip analiz ederek başlamışlar işe. AR-GE, ÜR-GE, sunum tasarımları, üretim planlama gibi süreçlerin ardından Pınarbaşı Restoran ve Mutfak açılmış ilk olarak. Bisquitte tüm şubelerinde nezih ve ferah dekorasyonuyla dikkatleri üzerine çekiyor. Mümkün olduğunca modern ama sıcak, renkli ve doğal bir konsept yakalanmış. Misafirlerin rahatlığı ve konforu renklerde, dokularda, aydınlatma ve malzemelerde hissetmesi için her ayrıntı düşünülmüş. Endüstriyel olandan uzaklaşmış, kişiye özel bir his yaratılmaya özen gösterilmiş.
ACILARIN TAVUĞU
Yemek isimleri ise oldukça ilginç bir yelpazeden oluşuyor. 'Postmodern Adana', 'Acıların Tavuğu', 'Lady Gaga'nın Bonfilesi', 'Ayranova' ve 'Limonalisa' gibi dikkat çeken mönüleri var. Limonatalarına neden 'Limonalisa' dediklerini sorduğumuzda ise her ürünün bir hikayesi olduğunu anlıyoruz. Limonatanın ev yapımı olduğunu, Mona Lisa tablosu gibi bir sanat eserinden yola çıkarak "Mona Lisa'nın kendisi gibi nereden bakarsanız bakın bakışları aynıdır, bizim limonatamızın tadı da her zaman her yerde aynı özen ve lezzettedir" diye ekliyorlar. Kadayıf yatağında bonfileden hazırlanan yemeklerine ise Lady Gaga'nın etten kıyafet giyme olayından sonra bu ismi vermişler. Mönü ise geniş kitlelere hitap edecek şekilde hazırlanmış. Sıcak-soğuk salatalardan makarnalara, burgerlere, özel soslarla hazırlanan köfte ve dünya mutfaklarından lezzetli tavuk yemeklerine kadar oldukça fazla seçenek sunuyor. Her ürününde gösterdiği özenin iddiasını taşıyan Bisquitte'ün ev yapımı Limonalisa ve Ayranova'sı da İzmir'de çoktan adını duyurmuş durumda. Ürünlerin tedariki konusunda da aynı titizlikle çalışan Bisquitte kalite düzeyini koruyabilmek için her zaman en kaliteli, en taze ve en sağlıklı ürünleri bulmak konusunda özen gösteriyor. 7'den 70'e geniş bir kitleye hitap eden Bisquitte, tadıyla damaklarınızı, konseptiyle ruhunuzu şenlendirecek. Mutfağında mutluluk var.
BİZİ SEVGİ BÜYÜTECEK
Alişan Yıldız ve Arda Galin, markanın ulusala bir İzmir gururu olarak gitmesini hedefliyor. Bu konuda Ar-Ge çalışmaları devam ediyor. İlerki hedefler arasında Bisquitte'i ülke çapında bir değer haline getirmek de var. İki ortak, "Bizi misafirlerimizin severek büyüteceği inancıyla titizlikle çalışıyoruz. Çünkü Bisquitte'i büyüten bizden çok bu markaya gönül verenler. Bisquitte her kesimden seviliyor, beğeniliyor. A'dan Z'ye tüm personelimiz misafirlerimizin mutluluğu için çalışıyor. Servis elemanlarımızı öpen, sarılan, halini hatırını soran misafirlerimiz var. Bu, gurur verici. Bu sevgi için canla başla çalışıyoruz. Bizi bu sevgi büyütecek" diyorlar.
LA GAZETTE BİSQUİTTE!
Bisquitte'in, "La Gazette Bisquitte" adında periyodik aralıklarla değişen mönü tasarımı; içerik, mizah, tasarım ve ilginç görselleri ile dikkat çekiyor. Alişan Yıldız ve Arda Galin, "Bizde her yemeğin bir hikâyesi var. Bu hikâyeler gazete konseptli mönümüzde mizahi bir dille duyguya dönüşüyor. US Brainworks tasarım şirketiyle çalışıyoruz, bu konuda çok yaratıcılar, sadece mönü ile değil, sunum tasarımlarıyla da olumlu tepkiler alıyoruz. Misafirlerimiz bizde gördüklerini alıp evlerine götürmek istiyor" diye ekliyorlar.