Isıtma
soğutma sektörünün öncü markalarından Vaillant, şikayet yönetimi birimi çalışmalarını, bilgilendirme toplantısı düzenleyerek basınla paylaştı.Katılımcılara, "Şikayet yönetimi" çalışmaları hakkında detaylı bir sunum yapan Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın, "Müşteri için Vaillant kalite demektir" dedi. Vaillant müşterisinin hem üründen, hem de hizmetten beklentisi çok yüksek olduğunu vurgulayan Taşkın şöyle devam etti; "Vaillant müşterisi farklılığı sever. Vaillant kullanmak onun için bir ayrıcalıktır. Bizim en büyük farkımız, tüketici odaklı bir pazarlama stratejisine sahip olmamızdır. Bizim için ana müşteri, son kullanıcıdır. Yetkili satıcılarımız ve biz bir ekip olarak son kullanıcıyı iyi organize olarak müşterinin beklentilerini aşıp onu şaşırtmak için çalışırız. Tüketici memnuniyetinden doğan tavsiye de bizim için elde ettiğimiz sonuçtur."
FİYAT REKABETİNDEN UZAK
Satış amaçlı ve odaklı bir stratejiye sahip olmadıklarını belirten Taşkın, "Bizim şirket olarak ana misyonumuz; yüksek nitelik ve teknolojiye sahip ürünlerimizle, konusunda uzman, kalifiye personel ve yetkili satıcılarımızla, tüketicilere ısıtma, sıcak su ve klima konforunu sistem çözümü olarak sunmaktır. Ayrıca yüksek müşteri memnuniyeti ve sistem garantisi ile sektörün öncü firması olmaktır. Tüketicilerimize evindeki tüm ısıtma ve sıcak su sistemine yönelik toplam konfor sunuyoruz. Bunun sürekliliğini verdiğimiz farklı hizmetlerle garanti ediyoruz. Bizi diğer firmalardan farklı kılan bu yapılanmanın en büyük getirisi, fiyat rekabetinden uzak, sürekli ve sağlıklı büyüyebilmektir. Bu nedenle biz tüketicimizin beklentisini karşılamak için değil; beklentilerini aşıp onu şaşırtmak için çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerimizin hepsinin temelinde ona en ulaşılamayanı sunmak; onu şaşırtmak vardır. Tüketici şikayet bölümü bu nedenle Vaillant tüketicileri için özel bir hizmettir" diye konuştu. Vaillant şikayet çözümü anlayışını tüketicisine sorunsuz, sürekli bir ev konforunu garanti ettiğini vurgulayan Taşkın, "Vaillant sadece cihazdan sorumlu olmasına rağmen tüketicinin her türlü şikayetini çözerek onu şaşırtmayı ve mutlu etmeyi amaçlar" dedi.