Güney Koreli üretici Ssangyong, 2013 Global Distribütörleri Toplantısı'nı Güney Kore'nin Jeju Adası'nda yapıldı. 2-4 Eylül günleri arasında yapılan toplantıda, Şahsuvaroğlu, Türkiye Distribütörü olarak dünyanın en iyi pazarlama yapan Ssangyong Distribütörü ödülünü aldı. Törende Şahsuvaroğlu Dış Ticaret Genel Müdür Yardımcısı Yunus Şahsuvaroğlu ödülü Ssangyong Başkanı YOO-IL LEE'nin elinden aldı. Ödülü almaktan dolayı son derece mutlu olduğunu belirten Şahsuvaroğlu, "Markaya yatırım yapmaya ve agresif bir şekilde pazarlama çalışmalarına devam edeceğiz" dedi. Şahsuvaroğlu 2007 yılından itibaren yaptığı 300 milyon doların üzerindeki plaza yatırımı ile dikkatleri üzerinde toplamayı başarmıştı. Mahindra & Mahindra ile 2011'de yapılan birleşmeden sonra, üretimini hızla arttıran Ssangyong, ürün gamındaki yenilemelerle satış adetlerini yükseltmeye başladı.
26 BAYİSİ VAR
2013 yılı 3. çeyreğinde Yeni Rodius'u pazara sunan üretici, tüm pazarlardan gelen ekstra talepler için iki vardiya çalışmaya başlayarak üretim bandını da arttırdı. Şahsuvaroğlu 26 bayisi, 38 servisi ile Ssangyong markasını müşterileri ile buluşturuyor. Yüzde 100 yedek parça bulunurluğunu garanti eden ithalatçı firma, Türkiye'de ilk defa uygulanan, geri alım garantisiyle müşterilerine otomobillerini teslim aldıkları sırada, aracı 4 yıl süre ile sabit periyotlarda satın alacakları fiyatları taahhütname ile veriyor.