X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Yaşar, Vestel'in bayilerini eğitecek
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Yaşar, Vestel'in bayilerini eğitecek

  • Giriş Tarihi: 20.11.2013

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan, "YÜSEM'le işbirliği yaptığımız bu programla, müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini artıracağız" dedi

Vestel, Yaşar Üniversitesi işbirliğiyle yetkili servisleri için eğitim seferberliği başlattı. Dost teknoloji Vestel, yetkili servis ağını iyileştirmeye ve satış sonrası hizmetlerini mükemmelleştirmeye yönelik çalışmalarını, 'Yetkili Servis İşletme Yönetimi' programı ile sürdürüyor. Yaşar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (YÜSEM) işbirliğiyle hayata geçirilen program ile Türkiye'nin bu alandaki en kapsamlı projesini başlatan Vestel, 2014 Mayıs ayına kadar 100 yetkili servis yöneticisine eğitim verecek. Programda başarı gösteren katılımcılar, Yaşar Üniversitesi'nden onaylı sertifika sahibi olacak. Yaşar Üniversitesi ile geliştirdikleri yeni Yetkili Servis İşletme Yönetimi programını değerlendiren Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan, "Vestel yetkili servis yöneticileri için özel tasarladığımız bu programla servislerimizin müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini arttırarak yüzde yüz müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Aynı zamanda küçük işletme konumundaki yetkili servislerimizin verimli, etkin ve sürdürülebilir bir performans göstermeleri için bir yönetim modeli oluşturmaya çalışıyoruz. Eğitim programımızın servis yöneticilerimiz tarafından büyük ilgiyle karşılanmasından son derece memnunuz" diye konuştu.

72 SAAT DERS VERİLECEK

Yaşar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (YÜSEM) Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta ise, "Program 6 ay gibi bir süre içinde 4 farklı ilde yaklaşık 100 yetkili servis yöneticisine, yönetim dinamikleri, finans-hukuk ve iletişim hizmet pazarlaması konularında toplam 72 saat eğitim vereceğiz. Yetkili servis yöneticilerinin program sonunda işletmelerinde sürdürülebilir verimliliği sağlamasını hedefliyoruz" diye konuştu. Yetkili Servis İşletme Yönetimi programının içeriği Yaşar Üniversitesi'nin uzman öğretim üyeleri tarafından yetkili servis yöneticilerinin eğitim ihtiyaçları, odak grup çalışmaları ve yetkili servis ziyaretleri doğrultusunda hazırlandı. İstanbul, Zorlu Plaza'da düzenlenen Bilinçlendirme Semineri'nin ardından program İzmir, İstanbul, Ankara ve Adana'da devam edecek olup program sonunda katılımcılara törenle sertifikaları takdim edilecek.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.