X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Turquality dönemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Turquality dönemi

  • Giriş Tarihi: 27.12.2013

Küçükbay Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, destek programı Turquality kapsamında, küresel markalaşmaya giden yolda büyük adım attıklarını belirtti

Orkide Yağ'da, "10 yılda 10 dünya markası yaratmak" hedefiyle Ekonomi Bakanlığı tarafından oluşturulan dünyanın ilk ve tek devlet destekli markalaşma programı 'Turquality' başlatıldı. Ülkemizin rekabet avantajını elinde bulundurduğu ve markalaşma potansiyeli olan ürün gruplarına sahip firmaların, uluslararası pazarlarda kendi markalarıyla global bir oyuncu olabilmeleri amacıyla oluşturulan destek platformu Turquality'e, Orkide de katıldı. Turquality, tekstil, hazır giyim, otomotiv, elektronik, gıda gibi rekabet şansı yüksek sektörlerlerden marka yaratma potansiyeli olan firmaları belirleyerek destek platformu çerçevesinde katkı sağlıyor.

"GÜCÜMÜZ ARTACAK"
Programa dahil olarak küresel markalaşma yolunda önemli bir adım attıklarını kaydeden Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, "Günümüzde gittikçe ağırlaşan rekabet koşulları ve değişen tüketim kalıpları, uluslararası arenada yer almak isteyen şirketleri daha fazla katma değer anlamına gelen güçlü markalar yaratmaya teşvik ediyor. Ekonomi Bakanlığımız'ın bu anlayış doğrultusunda başlattığı Turquality programı çok önemli bir oluşum. Turquality'nin küresel pazarda rekabet gücü yüksek markalar yaratmaya yönelik değerli çalışmaları, ülkemizin geleceğinde önemli gelişmeleri beraberinde getirecek" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.