X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Turizm, tanıtım ve pazarlamayla gelişir
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Turizm, tanıtım ve pazarlamayla gelişir

  • Giriş Tarihi: 10.1.2014

İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Kalkınma Kurulu Başkanı Kemal Çolakoğlu, Bornova Rotary Kulübü'nün düzenlediği toplantıda "İzmir ve Kalkınma Ajansları"nı anlattı. Kordon Otel'deki toplantıya Bornova Rotary Kulübü'nün yanı sıra, 9 Eylül ve Manisa Rotary Kulüpleri üyeleri katıldı. İzmir'in kalkınmasında yerel yönetimlerin yanı sıra vatandaşlara ve sivil toplum kuruluşlarına da büyük görevler düştüğünü vurgulayan Çolakoğlu, "Kalkınmada sanayi ve tarım kadar, turizmin de önem taşır. Turizmin gelişmesi için de, kentsel pazarlamaya öncelik verilmeli, tanıtım faaliyetleri artırılmalıdır. İzmir coğrafi, tarihi, kültürel ve iklimsel açıdan zengin bir kent olmakla birlikte,Türkiye'ye gelen turistin büyük çoğunluğu İzmir dışında tatil yapmaktadır. 4 milyon nüfuslu İzmir'e, yılda sadece 980 bin turist geliyor. Kent tanıtımı konusunda yapılacak çalışmalarla, tanıtım eksikliğinin giderilerek bu rakamların artacağını düşünüyorum" dedi. Günübirlik turizmin İzmir'e olan katkısının az olduğunu belirten Çolakoğlu, Agora-Kadifekale-Kemeraltı üçgeninde turizmin ön plana çıkarılması, konaklamalı turizmin teşvik edilmesi gerektiğini de vurguladı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.