X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Müşteri memnuniyeti tamam, sıra müşteri teşekkürüne geldi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Müşteri memnuniyeti tamam, sıra müşteri teşekkürüne geldi

  • Giriş Tarihi: 25.1.2014

Vestel, düzenlediği yetkili servis toplantılarının sonuncusunu İzmir'de yaptı. Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Zorlu, Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan ve Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan'ın da katıldığı toplantıda Vestel'in müşteri memnuniyeti liderliği de açıklandı. Vestel, 2013 yılında şikayetvar. com web sitesi tarafından hazırlanan şikayet endeksinde beyaz eşyada müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka oldu. Toplantının açılış konuşmasını yapan Zorlu, "Vestel müşterisi, bizim için ayrıcalıklı hizmet sunulması gereken özel bir kitledir" dedi. Erdoğan da "Dost teknolojiyi sahiplenen bir firma olarak müşterilerimiz odak noktamız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap vermek, talep, şikayet ve önerilerini dinleyerek çözümler sunmak önümüzdeki dönemde de önceliğimiz olacak" dedi. Tekcan ise satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinin de ötesinde, müşteri teşekkürüne odaklandıklarını belirtti. Tekcan servis yetkililerinden her çağrının en kısa sürede teşekküre dönüştürülmesi için de söz aldı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.