Orkide, iki yılda bir düzenlenen ve dünyanın gıda-otel ekipmanları sektöründen önde gelen temsilcilerin buluşma noktası Food Hotel Asia 2014 Fuarı'ndan yeni ihracat bağlantıları ile döndü. Fuar süresince Orkide, hem Türkiye'nin en güçlü yağ markası olarak hem de kalitesi ile büyük ilgi gördü. Gıda sektöründeki gelişmelerin yakın takipçisi Orkide'nin, önemli etkinliklerde yer alarak büyük bir marka olmanın gereklerini yerine getirdiğini açıklayan Küçükbay Yağ San. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, "Dünyanın neresinde olursa olsun tüketicilerimizle ve potansiyel müşterilerimizle yakın ilişkiler kurmamızı sağlayan her platformu özenle değerlendiriyoruz. Özellikle gıda sektöründe değişen dünya trendlerini takip etmek, tüketici porfilini izlemek önemli. Sonuçta amaç tüketicimize yüksek normlara sahip ürünler sunmak" dedi.
SİNGAPUR AVANTAJLARI
Ülkemizin gelişen ekonomisiyle her geçen gün dünyadaki konumunun güçlendiğine dikkat çeken Küçükbay, "Singapur önemli pazar olmasının yanında milli gelirin üç katı kadar dış ticaret hacmiyle liberal ekonomide başı çeken ülkeler arasında yerini alıyor. Ekonomisinin büyük bir kısmı ticarete dayanıyor. Singapur'un ekonomik anlamdaki en büyük avantajı, çevre ülkelere ve Asya piyasalarına girişte bir geçiş noktası olmasından ileri geliyor. Bu bölgelerde güçlü ihracat bağlantılarımız mevcut. Fuar süresince sektörün önde gelen temsilcileriyle bir arada olma fırsatını en iyi şekilde değerlendirdik. Orkide kalitesi ve ürün çeşitliliği ile dünyanın birçok noktasından gelen katılımcı ve ziyaretçilerden tam not aldı" şeklinde konuştu. Fuarda Orkide Yağ'ı temsil eden Dış Satış ve Pazarlama Müdürü Hamide Tunçsiper, Orkide'nin Uzakdoğu ve Asya'da oldukça etkin bir marka olduğunu, Japonya, Çin, Tayland, Singapur, Endonezya, Myanmar, Seyşell Adaları, Maldivler, Brunei gibi pek çok noktaya ihracat gerçekleştirdiğini söyledi.