X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kemik sağlığı için yeşil gıdalardan vazgeçmeyin
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kemik sağlığı için yeşil gıdalardan vazgeçmeyin

  • Giriş Tarihi: 29.11.2015
Kemik sağlığı için yeşil gıdalardan vazgeçmeyin
Kemik sağlığı için yeşil gıdalardan vazgeçmeyin

Sebze suyunun mucizevi gücü kemikleri güçlendiriyor. Yapılan araştırmalar, bol sebze ve meyve yiyenlerin kemiklerinin daha güçlü olduğunu ortaya koydu. İzmir Üniversitesi Hastanesi'nden Diyetisyen Fatma Baysal, "Yeşil yapraklı sebzelerde bulunan kalsiyum, kemik sağlığı için ve aynı zamanda büyüme ve gelişme için önemli bir mineraldir. Kalsiyumun yanı sıra magnezyum, potasyum, selenyum gibi sağlığımızın korunmasında önemli mineralleri de içeriyor" dedi. Baysal, sağlıklı vücudun sağlıklı kemikleri için; süt ürünleri, lifli yeşil sebzeler, yoğurt, kalsiyum desteği, D vitaminin de gerekli olduğunu vurguladı. Baysal,"Yeşil sebzeler, sadece kemik sağlığı için önemli olan K vitamini gibi diğer besinler açısından da zengin" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.