Türkiye için her geçen gün daha önemli hale gelen Ortadoğu'nun en büyük buluşmalarından olan ve Dubai'de düzenlenen Gulfood 2016'ya katılan Keskinoğlu, tüm dünyada yükseliş trendinde olan yüksek katma değerli pişmiş piliç eti ürünleriyle ihracatını katlayacak. Fuardan son derece memnun kaldıklarını belirten ve bölgede hazır ürünlere olan ilginin hızla yükseldiğinin altını çizen Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, bölgede piliç eti pazarını Amerika ve Brezilya elinde bulundururken, şimdi Türkiye'nin onlar için çok büyük bir rakibe dönüştüğünü anlattı.
DİZİLER KATKI SAĞLADI
Ortadoğu'ya ihracatımız son 5 yılda 4-5 kat büyüdüğünü belirten Keskinoğlu, "Özellikle Arap ülkelerinde yayınlanan Türk dizileri sevilerek izleniyor, bu da Türk ürünlerine olan talebi arttırıyor. Keskinoğlu olarak bu ülkelere gönderdiğimiz tüm ürünlerimizin üzerine Türk bayrağı koyuyoruz. Ayrıca ürünlerimizin helal usulle kesiminin yapılması, tavukların sadece bitkisel ve doğal yemlerle beslenmesi, kaliteli ve lezzetli olması da tercih edilme oranlarını artırıyor. Fuarda pek çok görüşme yaptık, önemli iş birliklerinin adımlarını attık. 2016'da Keskinoğlu olarak Ortadoğu'ya yaptığımız ihracatı yüzde 30-40 oranında artıracağız. Amacımız Türk pilicini tüm dünyada sofraların temel besinlerinden biri haline getirmek" dedi. Fuarda Keskinoğlu standını ziyaret eden Ekonomi Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Tarık Sönmez de ihracatta yaşanan sıkıntıları aşmak için yoğun bir şekilde çalıştıklarını, ihracat yollarının yeniden açılacağını müjdeledi. Fuara 87 ülkeden 4 bin 200 firma katıldı.