Kuru Meyve Tanıtım Grubu (KMTG), yeni pazar bulma arayışı amacıyla 15-19 Mart 2016 tarihleri arasında Çin'den sonra dünyanın ikinci kalabalık ülkesi Hindistan'ın Yeni Delhi şehrinde gerçekleşen Aahar International Food & Hospitality fuarına katılım sağlayarak çekirdeksiz kuru üzüm, kuru incir, kuru kayısı ve Antep fıstığı ürünlerinin tanıtımını gerçekleştirdi. KMTG Yönetim Kurulu Başkanı Osman Öz, Hindistan'ın 1 milyar 200 milyonluk nüfusuyla tüketim potansiyeli büyük bir ülke olduğunu ve 2017 için "Hedef Pazar" olarak seçtikleri Hindistan'da daha büyük tanıtım yapacaklarını bildirdi. Osman Öz, fuar boyunca kuru incir, kuru kayısı, kuru üzüm ve antep fıstığı tadımı yaptırıldığını ve ürünlerin ziyaretçiler tarafından çok beğenildiğini, Türk ürünlerinin Hindistan pazarında yer bulabileceğini söyledi.