Buca'da vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerine hızlı çözüm bulmak adına kurulan Buca Toplumsal İletişim Merkezi (TİM) geride kalan 2 yıllık sürede başarılı bir çalışmaya imza attı. Vatandaşlar ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM'e kurulduğu günden bugüne 29 bin 165 başvuru yapıldı. Çözüm odaklı çalışma anlayışı ile gelen başvuruların 25 bin 372'sini çözüme kavuşturan TİM, ilçede çözümün adresi oldu.
YÜZDE 85
Bünyesinde bulunan muhtarlar, esnaf, dernekler, gençlik ve engelliler masası ile 7 den 77'ye her yaştan Bucalı'ya hizmet eden Buca TİM'de 3 bin 793 başvuru da çözüm aşamasında bulunuyor. Çözüm odaklı çalışma anlayışı ile gelen başvuruların 25 bin 372'sini çözüme kavuşturan TİM, yüzde 85 gibi yüksek bir başarı oranı yakaladı.