İzmir Turizm ve Tanıtma Vakfı (İZTAV) öncülüğünde hazırlanan ve 9 günlük Kurban Bayramı öncesinde tatil planları yapanlara ulaşılarak kentin iç turizmden aldığı payın artırılmasını hedefleyen "İzmir'e Doyamazsın" kampanyasını değerlendiren Yaşar Üniversitesi İşletme Bölüm Başkanı Prof. Dr. İge Pırnar, "Kampanya, kısa vadede bayram tatiline yönelik iç turizmi hedeflese de uzun vadede İzmir ve çevresine özgü pek çok farklı turizm ürünü konusunda pazarda bilinç yaratacak. İzmir'in ilk sıralarda tercih edilen bir turizm destinasyonu olmasına destek sağlayacağı da kesin" dedi. Ramazan Bayramı tatili süresince Ege ve Antalya sahillerinde ve bilhassa, Bodrum, Marmaris, Çeşme gibi tatil bölgelerinde doluluk oranlarının yüzde 100'e yaklaştırdığını hatırlatan Prof. Dr. Pırnar, "Kurban Bayramı tatilinin de 9 güne çıkartılması ve öncesinden açıklanarak vatandaşların plan yapmasına imkan tanınması benzer etkileri yaratacaktır" diye konuştu.