X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Ölçüyü kaçırınca risk var
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Ölçüyü kaçırınca risk var

  • Giriş Tarihi: 14.9.2016
Ölçüyü kaçırınca risk var
Ölçüyü kaçırınca risk var

Özel Gaziemir Akut Kalp Damar Hastanesi'nden Diyetisyen Çağla Yüksek, bayram günlerinde de diğer günler gibi sağlıklı beslenmeye özen gösterilmesi gerektiğine çekti. Diyetisyen Yüksek, "Porsiyon kontrolü, besin dağılımı, öğün saatleri gibi temel prensiplere uyulmalı. dolayısıyla et tüketimi artacaktır. Kırmızı et iyi kalite protein içerir. Ayrıca çinko, magnezyum, , fosfor kobalt gibi mineraller bakımından çok zengindir. Önerilen miktarlarda, ızgara veya haşlama olarak pişirilmeli. Çünkü kırmızı et yüksek oranda doymuş yağ içerir. Kan kolesterol düzeyini yükseltir ve koroner arter hastalıklarına zemin hazırlayabilir. Bir yetişkin için tüketilmesi gereken günlük et miktarı yaklaşık 90-120 gram. Bu miktar aşılmamalı" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.