X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bilinçli tüketici hakkını aldı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bilinçli tüketici hakkını aldı

  • Giriş Tarihi: 7.11.2016

Manisa'da cep telefonu arızası için 'kullanıcı hatası' denilerek para talep edilen Zekeriya Karabulut, hakkını sonuna kadar arayarak telefonun fatura bedelini geri aldı. Yaklaşık 10 aylık bir mücadele sonunda hakkını alan Zekeriya Karabulut, "Önemli olan tüketici olarak haklarımızın yasa ile korunduğunun farkında olmamız" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.