X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Müşterinin bir dediği iki olmayacak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Müşterinin bir dediği iki olmayacak

  • Giriş Tarihi: 26.6.2013

Sinpaş GYO, müşteri ilişkileri alanında hizmet kalitesini artırmak için yeni bir yapılanmaya gitti. Bu kapsamda 2007'den bu yana hizmet verdiği 'Satış Sonrası Hizmetler' biriminde değişiklik yaptı. 'Müşteri İlişkileri Yönetimi' adıyla hizmet veren bu ekip, İstanbul'da şirketin merkezi Sinpaş Plaza'da 8, Bursa'da da 2 olmak üzere toplam 10 kişiden oluşuyor. Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik, "Bugüne kadar 5 bini aşkın aileyi ev sahibi yaptık. Ev sahiplerimizin yaşam konforu bizim için çok önemli. Bu yıl müşteri ilişkileri kalitemizi artırmak için yaptığımız yeniliklerle hizmet altyapımızı değiştirip iş geliştirme planlarımızı global seviyeye taşıdık" diye konuştu

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.