İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar, 1.5 milyon eurosu 96 metrekarelik dev maket olmak üzere fuardaki tüm İstanbul tanıtımları için toplam 3.5 milyon euro harcadıklarını söyledi. "İtibar ve icraatta tasarruf olmaz" diyerek, bütçeyi kısıtlamadıklarını ifade eden Çağlar, İstanbul'un yalnızca mega projelerle değil gecesi ve gündüzüyle yaşatıldığını belirtti. Caglar, "MIPIM'in en görkemli katılımcısıyız. O kadar ki, bundan sonra Cannes bizden sorulur" diye konustu. İstanbul Çadırı'nda yer alan projelerden en çok Kanal İstanbul'un yatırımcıların ilgisini çektiğini ifade eden Çağlar, şunları söyledi: "Kanal İstanbul'a yer veremedik ancak çevresinde yeni bir şehir kurulacak olması nedeniyle yatırımcılar tarafından çok ilgi görüyor. Kentsel dönüşüm de dikkat çekiyor."