Seçimlerin Yaklaşması Promosyon Sektörünü Canlandırmaya Başladı

Giriş Tarihi: 4.5.2015 13:58 Güncelleme Tarihi: 4.5.2015 14:03
Seçimlerin Yaklaşması Promosyon Sektörünü Canlandırmaya Başladı
Türkiye’de yapılacak olan 25. dönem milletvekili seçimleri öncesi, promosyon ürünleri hazırlayan ajanslar hareketli günler geçirmeye başladı.
7 Haziran’da gerçekleştirilecek seçimler öncesi, milletvekili adayları reklamlarını yapmaya devam ediyor. Özellikle tişörtlerin üzerine baskı yaptıran adaylar, reklamcılık sektörününü de canlandırdı. Eski seçim zamanlarına göre sektörün fazla canlanmadığını anlatan reklamcı Çoşkun Bök, "Bazı milletvekillerinin programları için yaptığımız baskılar oluyor. Az da olsa artış var, ama eskiye göre yeterli değil. Çakmak, kalem, masa üstü yayınları, bayrak, flama, araç kaplaması dahil branda işlerine kadar her şeyi yapıyoruz. 7 Haziran tarihine yaklaştıkça, yani son bir ay içerisinde işlerimizin artacağını da düşünüyoruz" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Seçimlerin Yaklaşması Promosyon Sektörünü Canlandırmaya Başladı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz