Türkiye'nin en iyi haber sitesi

İftar sofranızdan eksik etmeyin!

  • 1
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Beslenme ve Diyet Uzmanı Nil Şahin Gürhan, bu Ramazan oruç tutanların beslenmesine her zamankinden daha fazla önem vermesi gerektiğine dikkat çekerek, "İftar ve sahur sofralarınızı dengeli kurun, bol bol su için, iftar sonrası mutlaka kısa yürüyüşlere çıkarak metabolizmanızı hızlandırın" uyarısında bulundu.

  • 2
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Vücudun susuz bırakılmaması gerektiğini hatırlatan Gürhan, "En az 1.5 litre su tüketin" dedi.

  • 3
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Ramazan ayını sağlıklı geçirmenin formülü; sahur ve iftar sofralarını dengeli kurmakta saklı.

  • 4
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Oruç tutanlara sofralarında mutlaka 6 besin grubunu bulundurmaları ve bol bol su içmeleri tavsiyesinde bulunan Beslenme ve Diyet Uzmanı Nil Şahin Gürhan, "Bu yıl uygulanması gereken beslenme, her zamankinden daha önemli çünkü hem su kaybını minimum seviyede tutmamız hem de metabolizmamızı yavaşlatmadan sağlımızı korumamız gerekiyor.

  • 5
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Bu yüzden iftar ve sahur sofralarında dengeyi sağlamak çok önemli" uyarısında bulundu.

  • 6
  • 24
İftar sofranızdan eksik etmeyin!
İftar sofranızdan eksik etmeyin!

Yaz mevsimine denk gelen Ramazan ayında vücudun özellikle su kaybı konusunda çok hassas olacağına da dikkat çeken Gürhan, "Sahurda ve iftarda sürekli su için" dedi.