Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

  • 1
  • 13
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

Havaların ısınması ile birlikte yazın göz kırptığı şu günlerde zayıflama telaşı bizi sardı bile… Daha sağlıklı, daha güzel bir bedene sahip olmak istiyoruz ve her gün bunun için çaba harcıyoruz. Özellikle kısa dönemde sihirli değnekle fazla kilolardan kurtulmak istiyoruz. Kilolara veda ederek yaza hoş geldin demek için size küçük tüyolar ile nasıl kilo verileceğini paylaşacağım.

  • 2
  • 13
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

1) İlk adım uykunuzu düzenleyin
Gece 2300-0400 saatleri arasında uyunduğu zaman vücudumuz kendini yeniliyor ve gün içerisinde 201 kalori daha az enerji alıyoruz. Bu durum gün içerisindeki enerji seviyemizi olumlu etkiliyor.

  • 3
  • 13
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

Havaların ısınması ile birlikte yazın göz kırptığı şu günlerde zayıflama telaşı bizi sardı bile… Daha sağlıklı, daha güzel bir bedene sahip olmak istiyoruz ve her gün bunun için çaba harcıyoruz. Özellikle kısa dönemde sihirli değnekle fazla kilolardan kurtulmak istiyoruz. Kilolara veda ederek yaza hoş geldin demek için size küçük tüyolar ile nasıl kilo verileceğini paylaşacağım.

  • 4
  • 13
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

Havaların ısınması ile birlikte yazın göz kırptığı şu günlerde zayıflama telaşı bizi sardı bile… Daha sağlıklı, daha güzel bir bedene sahip olmak istiyoruz ve her gün bunun için çaba harcıyoruz. Özellikle kısa dönemde sihirli değnekle fazla kilolardan kurtulmak istiyoruz. Kilolara veda ederek yaza hoş geldin demek için size küçük tüyolar ile nasıl kilo verileceğini paylaşacağım.

  • 5
  • 13
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları
Sağlıklı kilo vermenin altın kuralları

2) Su tüketim miktarını artırın
Su midemi bulandırıyor, aklıma su içmek gelmiyor gibi bahaneleri bir kenara bırakın. Vücudumuz için suyun elzem olduğunu unutmayın. Çünkü bu günlerde birçok ödem atıcı çayı içerek sıvı tüketimimizin yeterli olduğunu sanıyoruz. Bununla birlikte su tüketimini arttırırsak hem metabolizmamızı hızlandırmış hem de yağ yıkımını arttırmış oluruz. Ayrıca su bonus olarak parlak, ışıltılı ve güzel bir cilde sahip olmamızı sağlayacak. Unutmayın yemeklerden 15 dakika önce 2 bardak su içildiği zaman daha az yemek yemiş oluruz.