Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

  • 1
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

Kaliteli uyku için yatış şekli önem taşıyor. Astım ve KOAH hastalarına yüksek yastıkla sırt üstü yatmalarını öneren Doç. Dr. Aksu, 'Tansiyon ve reflüsü olanlar sola dönmeli' diyor.

  • 2
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

Hayat kalitesini sekteye uğratan uykusuzluk ciddi sağlık problemlerine de yol açıyor.

  • 3
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkmaktan, uykusunu alamamaktan yakınanlara uzmanlar, "Yatış pozisyonunuzu gözden geçirin" uyarısında bulunuyor.

  • 4
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

Doç. Dr. Neslihan Aksu, her hastalığa özgü bir yatış şekli olduğunu belirterek, bunları şöyle sıralıyor...

  • 5
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

SIRT ÜSTÜ UYUMAK

  • 6
  • 31
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!
Sürekli yorgun yatıp yorgun kalkanlar dikkat!

Boyun ve bel ağrıları sırt üstü yatarak engellenebilir. Astım, KOAH gibi solunum yolları hastalığı, kalp yetmezliği olanlar yüksek yastıklarla sırt üstü yatarak daha rahat eder.