Beyin dalgalarıyla alışveriş hayali gerçek oluyor! Uniqlo UMood projesinde, beyin dalgalarını ölçerek, seçenekleri azaltıyor ve sevmeniz en muhtemel olan ürünleri size sunuyor. Mağazanın yeni satış aracı UMood, gösterilen görseller karşısında tüketicinin beyin dalgalarını izliyor ve sonuçları analiz ederek müşterinin o anki ruh durumuna göre profilini çıkarıyor. UMood'daki program bundan sonra mevcut ürünleri tarayıp, bulunan profile uygun, 3 alternatifiyle beraber bir tişört öneriyor.İlk kez Sydney'de tüketiciye tanıtılan sistem şöyle çalışıyor Mağaza müşterileri bir koltuğa oturtuluyor, başlarına beyin dalgalarının ölçümünde kullanılan EEG cihazları takılıyor ve farklı resimler içeren birkaç saniyelik videolar izletiliyor: Ormanda kitap okuyan bir kadın, şehirde fırtınalı bir gün, dağın zirvesine çıkmış bir adam, yavru kedi, açan çiçek gibi... Müşteriler film izlerken yapılan değerlendirmeler 5 veri göstergesine dayanıyor: İlgi, hoşlanma, konsantrasyon, stres ve uyuşukluk. Sonunda da müşterinin beyin dalgaları ölçülerek elde edilen verilerden yola çıkılarak seçilen bir takım tişörtler gösteriliyor.